Jump to content
Sign in to follow this  
chipotle99

The official P90X Support Group!

Recommended Posts

Quote:
Originally Posted by autjo View Post
Oh Ginalyn, Tony never gets any better. But it's fun to make fun of him while you are working out! Besides don't you want some German potato soup?!?! ;-p
LOL!!! I just read that in her German accent :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:
Originally Posted by KittenHeart View Post
LOL!!! I just read that in her German accent :)
HAHAHA

You know which one cracks me up? when he asks "how are you doing at home? I hope good" (he says it with such good intention lol)

Dreya gets on my nerves (damn superwoman cyborg chick!) lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dreya is sooooo intense!!! She's pretty hardcore... in order to keep myself entertained I always think to myself, that her and Tony are having an affair and try and look out for signs... oh the things we do to amuse ourselves!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahaha I read on a forum somewhere that there were rumors of Pam the Blam and Tony dating. They were shot down, but now I think of it every time he goes to "Pam for perfection"

 

And..... I did my weight watchers weigh in today and I'm down 2.6 lbs! I know that my 3 P90X workouts helped push me over the 2 lb mark! Woot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHAHA you ladies crap me up! I like it when he talks about all the girls and calls them "Gorgeous, just gorgeous!".

 

Congrats on the weight loss Autumn. Hooray!

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL at the Insanity questions. I haven't attempted it yet but my other half did and took his back out on Day 1. I teased him about thinking he was still a young buck for a week - hee hee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autumn, congrats!! Gotta love busting a little plateau :)

 

The first time I attempted a Dreya Roll I crashed to the floor and tweaked me neck, haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi ladies, so excited to see this thread! I've been a idistance runner for a long time but just found P90X and am excited b/c I def think it's what my body needs. I tend to see more body-changes with resistance training (while running is therapy for my brain).

I'm currently feeling the soreness from Plyo and ab ripper. Your comments have me cracking up about Dreya and Tony. I'm sure I'll get a few laughs out of it during my workouts.

On to arms/shoulders today!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...