Jump to content

Photo

I have a secret... shhhhh~ don't tell :)


  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#11 BC Bride2be

BC Bride2be
  • Member
  • 636 posts

    Posted 02 January 2009 - 09:42 PM

    that's awesome, congrats Kelly!!

    #12 BajaBride2010

    BajaBride2010
    • Newbie
    • 139 posts

      Posted 02 January 2009 - 09:44 PM

      How wonderful - Congratulations - Happy New Year

      #13 KLC77

      KLC77
      • Sr. Member
      • 2,207 posts

        Posted 02 January 2009 - 10:09 PM

        Quote:
        Originally Posted by BachataBride
        YAY Kelly!!! How exciting!!!!
        So...FI managed to get away from work did he?? Was he clean!?!? LOL
        Hahaha, he was acceptable, but I probably wouldn't call it clean.
        ~Kelly

        Our Awesome Wedding Pics: http://www.delsolpho...ings/kelly&ron/

        #14 1elephant

        1elephant
        • VIP Member
        • 15,998 posts

          Posted 02 January 2009 - 10:10 PM

          congrats on legal day!!!!

          #15 Chiquita

          Chiquita
          • Sr. Member
          • 2,674 posts

            Posted 02 January 2009 - 11:40 PM

            Congrats and happy legal day!!! :)

            #16 Andi

            Andi

              VIP Member

            • VIP Member
            • 3,490 posts

              Posted 02 January 2009 - 11:41 PM

              congrats Mrs.!
              your BIG day is almost here!


              #17 Janet

              Janet
              • VIP Member
              • 7,459 posts

                Posted 02 January 2009 - 11:42 PM

                congrats! we did that too (lunch hour on a work day) and it was awesome. Definitely didn't take anything away from the wedding either

                #18 sstotz

                sstotz
                • Jr. Member
                • 298 posts

                  Posted 02 January 2009 - 11:43 PM

                  YAYYY!! Thats what I'm gonna do too!! Congrats!
                  ~Soon to be Shanny May
                  June 20th, 2009
                  Cabo San Lucas, MX

                  http://ticker.7910.o....nRkb3duISE.gif

                  #19 teacherbride

                  teacherbride
                  • Jr. Member
                  • 354 posts

                    Posted 03 January 2009 - 03:19 AM

                    Quote:
                    Originally Posted by KLC77
                    Hahaha, he was acceptable, but I probably wouldn't call it clean.
                    Haha, that was my first thought too! Congrats!

                    #20 ACDCDCAC

                    ACDCDCAC
                    • Moderators
                    • 25,218 posts
                    • Wedding Location:Santa Maria Bay Beach, Cabo San Lucas, BCS, Mexico
                    • LocationSeattle

                    Posted 03 January 2009 - 05:59 AM

                    yay congrats on becoming legal! wow 7 days left!! soooo exciting!




                    0 user(s) are reading this topic

                    0 members, 0 guests, 0 anonymous users