Jump to content

Photo

I´m Engaged!!!!!!!!!!!!!!!!


  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#21 LadyP

LadyP
  • Sr. Member
  • 3,156 posts

    Posted 11 June 2007 - 08:19 AM

    SORRY I AM LATE YES CONGRATULATIONS. (That means you can be taken off of the not yet engaged list and my name moves up.) Thanks for the hope Jamie. I am soooooo happy for you

    #22 cessyboston

    cessyboston
    • VIP Member
    • 2,096 posts

      Posted 11 June 2007 - 08:22 AM

      im sooooooo happy for you congrats.....cant wait to here more......
      Married oct 10th 2008 ~ proud parents to Miss Sophia Emma feb 2, 2010

      #23 TammyB

      TammyB
      • Sr. Member
      • 10,630 posts

        Posted 11 June 2007 - 08:57 AM

        YEAH Congrats, I guess my phone call to him worked.. ROFL.. :-)

        #24 BEACHBRIDEMA

        BEACHBRIDEMA
        • Sr. Member
        • 3,491 posts

          Posted 11 June 2007 - 09:06 AM

          Congrats!
          Sarah
          <a href="http://s162.photobuc...entation2-2.jpg" target="_blank"><img src="http://i162.photobuc...entation2-2.jpg" border="0" alt="Photobucket"></a>Wedding slideshow: http://www.juancarlo...com/sarah18/...

          #25 Clussy75

          Clussy75
          • Member
          • 533 posts

            Posted 11 June 2007 - 09:36 AM

            Congratulations Jaime! And thanks to your mystic tan sessions, you're now engaged AND tan! Woot! I'm sure you're glowing over there. So happy for you!
            Claudia & Sean
            11/11/07

            #26 Martha

            Martha
            • VIP Member
            • 3,906 posts

              Posted 11 June 2007 - 09:38 AM

              Yay!!!!!!! :elef ant:

              #27 AmyInMI

              AmyInMI
              • Member
              • 547 posts

                Posted 11 June 2007 - 09:40 AM

                Yay Jamie!! Congrats!! How exciting!! I am so happy for you!! Can't wait to hear the details!!
                http://i77.photobuck....nsetkiss-1.jpg
                Amy & Aaron
                May 10, 2008
                Dreams Tulum, Riviera Maya, Mexico

                #28 tvt

                tvt
                • VIP Member
                • 4,812 posts

                  Posted 11 June 2007 - 10:06 AM

                  AAAHAAAAHAHHHHHHHHHHHHHHH you gave me serious goose bumps!!!!! I'm so happy for you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Congrats and let the planning begin

                  #29 Jessica

                  Jessica
                  • VIP Member
                  • 11,939 posts

                    Posted 11 June 2007 - 10:10 AM

                    That's awesome! Yay! Congrats.

                    #30 CourtneyV

                    CourtneyV
                    • Sr. Member
                    • 4,979 posts

                      Posted 11 June 2007 - 11:18 AM

                      WOOOHOOO! omg, Jaime, that's awesome!! Did he propose on your birthday?? AHHHH I need to know more! Hurry back from your awesome trip and tell us all about it!!!

                      Congratulations!!!!
                      Happily Married since May 9, 2008
                      Proud Mama to Evelyn Eileen since June 8, 2010




                      0 user(s) are reading this topic

                      0 members, 0 guests, 0 anonymous users