Jump to content
Sign in to follow this  
barrow

August 2009 brides

Recommended Posts

We leave to fly home in less than a week!!! I am so excited, but can't believe a year has gone by already.

 

I have to start the madness of packing everything for a 3 week trip this weekend, but at least I maybe able to see the floor in my guest room again =) I have just been throwing things into that room everytime I remember something I need to pack.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I woke up in the meddlw of the night thinking, " How am I going to get all this crap to Jamaica?" Now I am up probably for the rest of the night....I have so much stuff to take for OOT bags and for the wedding itself I will need friends to take some of the stuff to the island for me. I am a bit of a control freak and I wish I could just take it all myself but with my dress as a carry on and with the FI and I both taking two bags I still need a little help. I just finished making my luggage tags and I am about to send them out along with my pretravel brochure next week. I am trying to get a list together of when everyone's flight arrives. I used VP to make my programs and I am going to spruce them up with a ribbon or some bling. I ordered them and am just waiting for their arrival. I pick up my favors tomorrow. I had champagne glasses engraved with a palm tree, Jamaica 2009, The Robinson wedding. I will put togs on with our logo and bubble wrap them this weekend. I have gift cards from Victoria's secret which should take care of my beach wear and honeymoon stuff. I will do my online shopping this weekend too. FI is going to the casino this weekend to play in a poker tournament and I decided to stay home to get some of these projects done. I am feeling totalling overwhelmed!! I cannot believe that in exactly one month from today I will be in Jamaica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah I agree with everyone, my sleep is going to be non exsistent for the next month, I have so many lists going on in my head of different things to do. But today I sent my paperwork in to Carnival which is a big load off my shoulders because it means no one else can say they are coming. I got my shoes that I have been eyeing and they look great with my dress and are a great height. All our travel arrangements are booked. I called a place to get my hair done but they didn't call me back so that is hanging in the back of my mind. I am waiting on vistaprint so I can send out my pretravel brouchures and info. I still need some of my accessories. I put on a sundress today and found a rip in it so I freaked out because I wanted to bring it so I hit up Forever 21 and got a few cute ones that I can use for the trip, however I should have just waited and gotten them in Miami so I wouldn't have to pack them haha oh well! I'm just so scatterbrained right now I hope I get everything done, I've been planning for so long I can't believe it is finally time and I don't feel ready... well don't feel ready stuff wise not that I don't feel ready to get married hehe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Today I just got my finalized invoice for the ENTIRE wedding-- YIKES! I was all excited because the prices on her website were so reasonable- especially for flowers- and everything went up-- WAYYY up! Somehow, we are not terribly over budget (custom gold rings kinda put us over the top) I'm not sure if I should try to lose some things (do I really need flower tikis, arch, AND orchids and petals for the aisle?) I am glad that our WC didn't charge us a fee on the site, since we found it ourselves, but I do wish her price list on line was accurate. I really hope we're not being ripped off!

 

On another note- today is my 2nd fitting!!! I am sooo Nervous! We leave 2 weeks from tomorrow!!!!! HOLY CRAP!!!!!dizzy.gif

 

Also had the strangest dream last night-- that FI's cousin & wife showed up with 3 kids that were their nieces and nephews, and I was like, I have no more chairs, and no more food! WTF am I gonna do with these kids! I was glad it was just a dream, lol!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG I got our final invoice done yesterday too!!!!!!!!!!!! AAAHHH!!! Oh well I'll just not eat out or get starbucks coffee for 2 weeks and be fine ha!

 

2 weeks from right now I will be on a flight from Salt Lake to Cancun!!!!!!!!! Woohoo!!!!!!!

 

So much to do still:

 

placecards

party thank u cards

buy junior groomsmen clothes (totally forgot until last night!)

buy MOH dress (forgot about ordering that too!)

bustle my dress

find new shoes cause i keep finding them and then they don't have my size

by junior groomsmen gifts

print and assemble programs

finish my music list and put it together on my iPod

send out luggage tags to everyone

 

i'm sure there are a couple more things i'm missing!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:
Originally Posted by ebbica View Post

Also had the strangest dream last night-- that FI's cousin & wife showed up with 3 kids that were their nieces and nephews, and I was like, I have no more chairs, and no more food! WTF am I gonna do with these kids! I was glad it was just a dream, lol!
You know that almost was a problem for me, solution put a blanket/ towels down for the kids, they will love a picnic!

One month today till my wedding!!!!!!!

Just got all my stuff into my new house in La, though tomorrow I have to go back to NC until after the honeymoon sad.gif
I'm going to miss my cats like crazy

need to crack down on all my final stuff when I get home!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG I made a list of everything to do.... good thing!

 

So this weekend we were sitting around and Joe's younger cousin texted him saying hi and he was at the Padres game w/ Joe's dad. Joe told me he texted and I realized i hadn't bought his clothes! He's our junior groomsmen and then i realized i bought the other BM dresses, but forgot my MOH!!!!!!!!!!!!!!! Her's is different cause she preggo.

 

So I now have that stuff under control, but girls make a list!

 

I can't believe in 10 days I'll be soakin up the sun in Mexico!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jac, don't even get me started on the music playlist! I am so so SO over it- FI was supposed to digitize some music from vinyl, and since we moved, all of his equipment is scattered... ugh. I managed to get plenty of music, but there are some really special tracks on those LP's!!!

But everything else is falling into place- Dress fit perfectly, got our rings, my necklace (just waiting on earrings) and something to wear to the rehearsal dinner-thing. There's not much left to do but pack!! WOW!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i know! I'm packing all weekend. I have to babysit my 10 month old nephew Tues, weds, & thurs and then fri need to get a pedi and mani, go tan and we leave sat morning!!!!!!!!

 

So packing all weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×