Jump to content

Photo

one of our groomsman is really funny...


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#21 Chiquita

Chiquita
  • Sr. Member
  • 2,674 posts

    Posted 13 June 2008 - 03:26 PM

    Haha Alyssa.. yes you totally have to get the eye patch!! It will be awesome :)

    #22 Copita

    Copita
    • Member
    • 979 posts

      Posted 13 June 2008 - 03:27 PM

      Alyssa,

      That is really funny! :) That is wonderful that you have someone so funny in your wedding party! :)

      #23 Hartyt509

      Hartyt509
      • Sr. Member
      • 2,262 posts

        Posted 13 June 2008 - 04:22 PM

        lmao how funny - i'd watch your back with that one lol

        #24 jajajaja

        jajajaja
        • VIP Member
        • 9,794 posts

          Posted 13 June 2008 - 04:43 PM

          Now I thought I had some funny guys to deal with- this is hilarious.
          Happily married since 2008

          #25 Alyssa

          Alyssa
          • Sr. Member
          • 11,793 posts

            Posted 13 June 2008 - 04:59 PM

            i will make sure to get some pirate gear for them and take pics in Hawaii LOL

            #26 jajajaja

            jajajaja
            • VIP Member
            • 9,794 posts

              Posted 13 June 2008 - 05:12 PM

              We were kinda obsessed with pirates for awhile. A group of us dressed up as pirates for Halloween. It was so much fun!! Here's a few of us together.
              Click the image to open in full size.
              Plus a surgeon- lol.

              Click the image to open in full size.

              Maybe you could find a cool little mustache/goat like Steve is wearing. I can't remember where we bought it.
              Happily married since 2008

              #27 Alyssa

              Alyssa
              • Sr. Member
              • 11,793 posts

                Posted 13 June 2008 - 07:21 PM

                OMG Rach those outfits are great!!!

                #28 Birdie07

                Birdie07
                • Sr. Member
                • 1,218 posts

                  Posted 13 June 2008 - 07:59 PM

                  Thats hilarious! My dad also wanted to wear a pirate shirt. Thank goodness he went shopping with my sister and stopped him from checking out with it! He did get one though but he didn't wear it!

                  #29 lscilley

                  lscilley
                  • Sr. Member
                  • 1,466 posts

                    Posted 13 June 2008 - 08:56 PM

                    That is so funny!

                    #30 amyrak

                    amyrak
                    • Jr. Member
                    • 469 posts

                      Posted 13 June 2008 - 09:16 PM

                      Hilarious!! my kind of guy...is he single?? my friend could use a guy like that..haha




                      0 user(s) are reading this topic

                      0 members, 0 guests, 0 anonymous users