Jump to content

Photo

I bought my shoes!!!


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 RaydensMama

RaydensMama
  • VIP Member
  • 2,861 posts

    Posted 14 June 2007 - 10:30 AM

    OK I was not planning on buying my shoes so early, but when I saw these ones I had to have them!!!! Im sure a lot of people arent going to like them but thats okay! Theyre totally my style and I showed them to FI and he LOVES them! So here they are!!!
    Click the image to open in full size. Click the image to open in full size.

    and here is all the other stuff I bought! hehe
    Click the image to open in full size. Click the image to open in full size. Click the image to open in full size. Click the image to open in full size.

    OK online shopping is WAAAY too easy!!!

    #2 ~Melissa~

    ~Melissa~

      VIP Member

    • VIP Member
    • 8,680 posts
    • Wedding Date:October 7, 2010
    • Wedding Location:Nuevo Vallarta, Mexico
    • LocationUtah

    Posted 14 June 2007 - 10:32 AM

    Hahaha you're cute laura! Yes online shopping is waaay to easy and I need to stay far far away from it as well as in person shopping mall visits.

    Very oroginal look hun, and who cares what other people think? Did you buy the red/white checkered top and the black sweater? i love it!

    #3 Rachelle E.

    Rachelle E.
    • VIP Member
    • 4,116 posts

      Posted 14 June 2007 - 10:34 AM

      ok, you're hilarious!!

      I couldn't believe it when I read that you had bought your shoes! Your wedding is a year away! Lol! SO CUTE!!! I barely bought mine in time for my fittings! Lol!

      Yeah, they're a little crazy. . .but they're cute. And if you love them...then it's a great find! One of my friends wore bright red patent go-go boots under her dress. So fun!!!

      #4 RaydensMama

      RaydensMama
      • VIP Member
      • 2,861 posts

        Posted 14 June 2007 - 10:41 AM

        haha well I didnt want a high heel because i cant walk in them but i can walk in wedges no problem! and i know its so early but they only had 2 of each size and thats all they are making!!! haha, yes, i know....excuses excuses!
        and yes i bought the sweater but not the shirt underneath.

        #5 LadyP

        LadyP
        • Sr. Member
        • 3,156 posts

          Posted 14 June 2007 - 10:45 AM

          IF YOU LOVE IT I LIKE IT. I am still thinking of buying the dress I saw at David Bridals for 99.00 and not even engaged yet. So I say go for it.

          #6 MsShelley

          MsShelley

            VIP Member

          • VIP Member
          • 10,366 posts

            Posted 14 June 2007 - 10:48 AM

            I really like them! And don't worry about if anyone else doesn't like them! It's your day..

            #7 Jessica

            Jessica
            • VIP Member
            • 11,939 posts

              Posted 14 June 2007 - 10:48 AM

              Well, I think we kinda have the same basic style, so I love it all!

              Those are your wedding shoes?! That's fun! Especially with the "Death of Love" on them.

              Do you have your dress yet? I'm dying to see that!!!

              #8 RaydensMama

              RaydensMama
              • VIP Member
              • 2,861 posts

                Posted 14 June 2007 - 10:57 AM

                Quote:
                Originally Posted by JessicaLovesBrian
                Well, I think we kinda have the same basic style, so I love it all!

                Those are your wedding shoes?! That's fun! Especially with the "Death of Love" on them.

                Do you have your dress yet? I'm dying to see that!!!
                I love that someone else on here has the same style as me!! Its helpful. LOL
                I am going dress shopping tommorow!!! So I will take pics if I find anything i really like.

                #9 Jessica

                Jessica
                • VIP Member
                • 11,939 posts

                  Posted 14 June 2007 - 11:08 AM

                  Yeah, definitely post! I started out with a more "untraditional" type of dress, but ended up buying a more traditonal one at last minute.

                  There's just way too many hot dresses out there. Good luck on finding the perfect one for you!

                  PS. I don't remember if I asked before, but is Rayden going to be in the wedding? Is he going to be wearing a little suit?!

                  #10 RaydensMama

                  RaydensMama
                  • VIP Member
                  • 2,861 posts

                    Posted 14 June 2007 - 11:12 AM

                    haha yes he is! He is co-ringbearer! My nephew will be 8 and Rayden will be just over 2 so they are going to do it together and wear matching suits! I swear Im gonna cry more when I see him then when I see Robin! LOL




                    0 user(s) are reading this topic

                    0 members, 0 guests, 0 anonymous users