Jump to content

Photo

Pic of JLo's twins!


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#21 DreamsTulumBride

DreamsTulumBride
  • Member
  • 766 posts

    Posted 21 March 2008 - 10:12 AM

    how cute !

    #22 ACDCDCAC

    ACDCDCAC
    • Moderators
    • 25,218 posts
    • Wedding Location:Santa Maria Bay Beach, Cabo San Lucas, BCS, Mexico
    • LocationSeattle

    Posted 21 March 2008 - 10:36 AM

    Man, People ALWAYS gets the rights! They must have some huge props from someone important. Thats why I always believe what they write, above all the other rag-mags.

    #23 Jacqueline

    Jacqueline
    • VIP Member
    • 3,160 posts

      Posted 21 March 2008 - 01:37 PM

      Quote:
      Originally Posted by Nrvsbride
      They look like him. They really don't look like her. I heard that when word leaked out that she got $6 mil her rep felt inclined to say "they will probably donate it to charity." But who knows if they will. They said it would make them look bad if they didn't give money to charity since Angelina did when she sold Shiloh's pics. I feel like jlo is such a diva that she'll keep the money to herself.

      And how does she look so amazing right after giving birth to twins?
      Yeah I doubt they will donate crap. Those kids are soooo cute!

      And can ya say airbrush? lol

      #24 Maura

      Maura

        VIP Member

      • VIP Member
      • 5,752 posts
      • Wedding Location:Westin Los Cabos

      Posted 21 March 2008 - 02:18 PM

      i have been trying to stay away from this thread but i cant because it keeps popping up!

      i think jlo looks beautiful after just having twins, but obviously she's been airbrushed.

      and heres what i wanted to say all along and cant contain myself anymore: jose and i call her husband skeletor, and all i could think when i saw the photos was that they were little skeletor babies. there. i said it. eek, sorry. but i dont think that all babies are cute just cuz theyre babies. ive seen some real uglies lately!

      #25 Jacqueline

      Jacqueline
      • VIP Member
      • 3,160 posts

        Posted 21 March 2008 - 03:05 PM

        Quote:
        Originally Posted by Maura
        i have been trying to stay away from this thread but i cant because it keeps popping up!

        i think jlo looks beautiful after just having twins, but obviously she's been airbrushed.

        and heres what i wanted to say all along and cant contain myself anymore: jose and i call her husband skeletor, and all i could think when i saw the photos was that they were little skeletor babies. there. i said it. eek, sorry. but i dont think that all babies are cute just cuz theyre babies. ive seen some real uglies lately!
        blahahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa too funny. i do agree though, sad to say. not all babies (if they arent yours that is) aret very cute. my godson looked like a bird, his mom even said it but she still thought he was the most precious thing alive... ahahah he is a handsome lil man now though. i guess going threw the birth canal sqeezes them... lol no idea.

        #26 JennyK

        JennyK
        • Sr. Member
        • 3,502 posts

          Posted 21 March 2008 - 07:31 PM

          Quote:
          Originally Posted by Jacqueline
          blahahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa too funny. i do agree though, sad to say. not all babies (if they arent yours that is) aret very cute. my godson looked like a bird, his mom even said it but she still thought he was the most precious thing alive... ahahah he is a handsome lil man now though. i guess going threw the birth canal sqeezes them... lol no idea.
          LMFAO I cant believe you said he looks like a bird!!!!!




          0 user(s) are reading this topic

          0 members, 0 guests, 0 anonymous users