Jump to content

Photo

Big Brother 10 *Chat Thread*


  • Please log in to reply
230 replies to this topic

#141 EricaG

EricaG
  • Sr. Member
  • 1,915 posts

    Posted 15 August 2008 - 02:07 PM

    Who do you think Renny will put up? There are 3 that I would like to see her put up, so one could be the veto alternate. April, Jerry and Michelle.
    http://i141.photobuc....DSC_0038-1.jpghttp://i141.photobuc....DSC_0463-1.jpg
    My wedding review of the Grand Palladium Palace, Punta Cana, Dominican Republic
    http://bestdestinati...om/forum/t35125

    Our Professional Wedding and TTD Pictures by Photo Souvenirhttp:...

    #142 DanielleNDerek

    DanielleNDerek
    • VIP Member
    • 18,452 posts

      Posted 15 August 2008 - 02:15 PM

      I think she likes Jerry unless he says something stupid to her in the next couple of days. but definately April, i think she'll put her up and either Ollie or Michelle.
      ***Married November 6, 2008***Gavin Born February 28th, 2010***
      Paradisus Palma Real Wedding Review
      Our Professional Wedding Pictures on Snapfish

      #143 EricaG

      EricaG
      • Sr. Member
      • 1,915 posts

        Posted 15 August 2008 - 02:53 PM

        You got me thinking. How about for a good shake up in the house, nominate April and Michelle. Then someone gets veto and takes off Michelle and then she can put up Ollie!!! LOL. That would be entertaining.
        http://i141.photobuc....DSC_0038-1.jpghttp://i141.photobuc....DSC_0463-1.jpg
        My wedding review of the Grand Palladium Palace, Punta Cana, Dominican Republic
        http://bestdestinati...om/forum/t35125

        Our Professional Wedding and TTD Pictures by Photo Souvenirhttp:...

        #144 Jessica

        Jessica
        • VIP Member
        • 11,939 posts

          Posted 15 August 2008 - 07:09 PM

          I think definitely April for sure. Not too sure on the second person she'll put up.

          My favorite part of last night's epi. April saying that Keesha is jealous of her because she's prettier.

          Yeah, April... that totally must be it. You are soooo much prettier.

          #145 A10CalGal

          A10CalGal
          • VIP Member
          • 11,403 posts

            Posted 15 August 2008 - 07:48 PM

            LOL Jessica, exactly.

            So, I just caught up on this thread & you guys have all come around to where I started with BB10! When it first started I could hardly stand to watch it because of all the whiney voices and over-reactors. Now, I'm kinda getting into it!

            #146 Debs

            Debs
            • VIP Member
            • 7,104 posts

              Posted 16 August 2008 - 04:13 PM

              Quote:
              Originally Posted by JessicaLovesBrian
              My favorite part of last night's epi. April saying that Keesha is jealous of her because she's prettier.

              Yeah, April... that totally must be it. You are soooo much prettier.
              OMG I know! I almost peed myself when she said that!! HAHAHA!!!

              I was like okaaaaaaaay! Whateva!

              I was so happy Renny won! She had a rough first couple of days (hello Freakin losebag Jesse) but she's been flying under the radar, and I'm happy she'll get a letter from home. Hopefully she'll have a mind of her own and actually put some good people up for eviction.

              #147 EricaG

              EricaG
              • Sr. Member
              • 1,915 posts

                Posted 17 August 2008 - 03:10 AM

                I'm so excited for tomorrow, or wait, it is tonight! I guess I should go to bed so that I can feel normal about saying today rather than tomorrow! LOL
                http://i141.photobuc....DSC_0038-1.jpghttp://i141.photobuc....DSC_0463-1.jpg
                My wedding review of the Grand Palladium Palace, Punta Cana, Dominican Republic
                http://bestdestinati...om/forum/t35125

                Our Professional Wedding and TTD Pictures by Photo Souvenirhttp:...

                #148 DanielleNDerek

                DanielleNDerek
                • VIP Member
                • 18,452 posts

                  Posted 18 August 2008 - 09:14 AM

                  So what did you girls think about the nominations? I knew April was a definate. I really thought for a minute she was going to put memphis up there, that would of been so stupid. Renny is really enjoying being HOH. I think the power might of been going to her head. lol

                  How creepy was Jerry last night following April and Ollie into the bedroom...
                  ***Married November 6, 2008***Gavin Born February 28th, 2010***
                  Paradisus Palma Real Wedding Review
                  Our Professional Wedding Pictures on Snapfish

                  #149 AlmostMrsForbes

                  AlmostMrsForbes
                  • Jr. Member
                  • 238 posts

                    Posted 18 August 2008 - 11:23 AM

                    i love the nominations! i hope someone takes jerry down and then she puts ollie up!

                    also, how is it that michelle is now suddenly OK with that group? she was a power hungry-witch last week. now, she's everyone's bff. say this for the girl - she's pretty smooth.

                    also, i kind of like the way renny is conducting her hoh. she's basically interviewed people and got promises - nice!

                    #150 Jessica

                    Jessica
                    • VIP Member
                    • 11,939 posts

                      Posted 18 August 2008 - 11:27 AM

                      I actually rather see Jerry up than Ollie. I can not stand Jerry. And yeah, totally creepy that he kept following them around. How annoying!

                      Michelle annoys the crap out of me. I wish she would go home already. Everything about her bugs me. She's such a fake.

                      Renny was getting a little crazy-eyed when she was telling Keesha how she doesn't trust Memphis.

                      It's so sad how I eagerly await the 3 days a week Big Brother is on. It's some sort of sick addiction I have!




                      0 user(s) are reading this topic

                      0 members, 0 guests, 0 anonymous users