Jump to content
Sign in to follow this  
SunsetLove

OOT Bags at Old Navy for $1!!!

Recommended Posts

awesome find!!! I can't wait to go to Old Navy now!! Are they online or in store only? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thank You....Thank You for posting this Ashley!!!  I just went to the Old Navy in Greenville, SC and they had them......Yeah.  I am soooooooo happy!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites


Ok thanks! You live in STL?  What Old Navy did you go to that had all of them? I want the blue ones! :)
 

Originally Posted by SunsetLove View Post

I couldn't find them online, I think they are only in store.



 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry Sunset- I read wrong- which Old Navy did you go to that only have the pink ones- so I don't go to that one! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Originally Posted by shan0487 View Post

 

Sorry Sunset- I read wrong- which Old Navy did you go to that only have the pink ones- so I don't go to that one! :)

 

LOL I went to the one at St Louis Mills - I definitely want to take a trip to another ON and see if I can find the teal/green ones....they are sooooo cute! Then I can just have a variety of OOT bags :o) Let me know if you find them somewhere!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Originally Posted by Suzie Martin View Post

 

Thank You....Thank You for posting this Ashley!!!  I just went to the Old Navy in Greenville, SC and they had them......Yeah.  I am soooooooo happy!!!

 

Yay!! So happy you were able to get some!!!!! No problem at all, I was so excited when I found them I absolutely couldn't keep it to myself! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know this does yall no good.. But my ON just got a shipment in of the blue/green ones. If yall can't find them and want to price out shipping I can pick them up and send to you. I live in Birmingham, Alabama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Our wedding colors are pink, orange and aqua, so we when with the Pink and Orange Bags... I showed them to my mom and she loves them. Old Navy has many grat finds and always has coupons!  In August we got 20 pairs of womens sunglasses for 0.97 and 20 mens flip flops for .078! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Will do Sunset- I actually live on the Illinois side- so I am going to hit up Edwardsville and Fairview Heights this weekend and I will let you know! Otherwise, I'm headed to MO! :) 

 

Thanks MissBubbles- if we cannot find then I will let you know! :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×