Jump to content
Sign in to follow this  
TammyB

Happy Birthday Jackie

Recommended Posts

Hey girl..

 

rockon.gif "Happy birthday day to you, happy birthday day to you, happy birrrrrthday Jackie, Happy birthday to you.. bunny_4.gif bunny_4.gif bunny_4.gif rockon.gif

 

SO what are you big plans, did you enjoy your song? (yeah that was suppose to be me singing,,, trust me it's better you read it versus actually hearing it)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have no plans.....it is flipping freezing out, I'm doing laundry, playing on the computer and enjoying the day to myself with no sister and no Ryan to bug me for a few hours anyways! I might put my Will & Grace dvd's on and watch a little marathon, yup just me, will, grace, jack, and karen. Yes I'm a dork I love Will & Grace no matter how many times I watch an episode I end up hystarically laughing!

 

So yesturday Ryan got up at 6:00am to drive Megan to the school bus (which is usually my job) I woke up at 7:30 with an ice coffee beside me. Very unusual, so I went into the bathroom (Ryan was getting ready for work) to say thankyou and he yelled "GOOD MORNING BIRTHDAY GIRL!", and handed my a card. heheheheh, I said "Oh thank you hunny but my birthday is tomorrow". lol. I couldnt stop laughing and the best part is he had to do it all over again this morning! I'm just excited because I got to sleep in 2 days in a row! Men....they really do try but their so clueless :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROFL.. That is so funny. I would have told him he has to buy you double the presents now.. lol... So did you get your Ice coffee this morning as well?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hell Yah! We arent doing presents this year because of the house. Well kinda, he is paying for me to see the eye doctor and buy some more contacts! And yesterday I went to home goods and bought the cutest lantern for our new deck for only 15 bucks. Its so cute, holds a candle! Hmmm maybe I'll try and take a picture of it with my new camera!

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTH, I dont get it every time I try and post a picture it says its to big even though I crop the thing to as small as I possibly can? Oh well.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy Happy Happy Happy Birthday Jackie!! Your story was funny! Guys are so cute when they try and get it wrong :) Brownie points for his efforts though! Good job for him! Hope you have a wonderful day!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jackie load the picture of the DW shared photo site. I'm having a bad day and can't remember what it's called. Then just link it to this thread.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×