Jump to content
Sign in to follow this  
TammyWright

Las Caletas Brides ~ Post HERE! (THREAD CLOSED)

Recommended Posts

Quote:
Originally Posted by Ms.Boo View Post
I talked to FI about LC last night and he is totally on board!!!! YAY!! Now I get to officially start planning haha.
Quick question - how early did you all book LC? We are still over a year away...is it too soon? Or is it the sooner the better?
That's great! I booked over a year out.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:
Originally Posted by tvt View Post
ok, you've got me stumped now. and potentially having a very dumb moment.

LC Rachel. I always thought that was short for Las Caletas. Si?
LOL- it does stand for LC. I want to be just rachel but someone already has the name. So I guess I'll be the promoter of LC- maybe I should start getting some bucks out of this deal. haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:
Originally Posted by Ms.Boo View Post
I talked to FI about LC last night and he is totally on board!!!! YAY!! Now I get to officially start planning haha.
Quick question - how early did you all book LC? We are still over a year away...is it too soon? Or is it the sooner the better?
No, not too soon. I only booked 9 months out for this October. You're golden!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:
Originally Posted by tvt View Post
hey girlies,

i was just writing an email to the girls going to LC early with me, and I was wondering, for you girls that have done this already, what you all brought over with you?

Did each of your girls bring their own shower stuff?

i was thinking of getting them each little soaps and good disposable razors, and brining shampoo. but my mom thinks that they will each bring their own anyway. thoughts?
I bought these little duffle bag like makeup bags that were super light weight and had lots of room and cost about $1 from Target. We filled them with travel size toiletries and a disposable razor. I took a shower first and forgot mine in there, but everyone used mine after that and didn't use their own, except for the razors I think. We each brought our own makeup, hair products and brushes, but we shared blowdryers and brought two curling irons, for the four of us. It worked out really well, while someone was in the shower someone was drying their hair. I can tell you this. It looks like a large space but when you get a bunch of girls trying to get ready all at the same time, it gets crowded, so try to minimze the amount of stuff you are bringing to keep the stress levels down and keep from tripping over stuff.

Quote:
Originally Posted by Ms.Boo View Post
Do they have a variety of stones there or are most of you bringing your own? I love the look of the blue ones on the brown table runner.
I left my sea shells and glass beads there. I asked Kelley if she still had Anne's glass and she did so we also used that to help decorate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:
Originally Posted by Ms.Boo View Post
I talked to FI about LC last night and he is totally on board!!!! YAY!! Now I get to officially start planning haha.
Quick question - how early did you all book LC? We are still over a year away...is it too soon? Or is it the sooner the better?
no harm in booking now, especially if there's a date you really want, or even day of the week. saturdays book up the fastest. we were only engaged about 8 months, and I think we booked 6 months out. but we did just go by what dates were available.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woo hoo! I love when this thread have busy days and today is one of them! cheer2.gif

 

Quote:
Originally Posted by tvt View Post
I'm not doing centers. I really don't care about the center, ha! I am doing the tan table runners, and then i bought some clear stones for the tables, along with the votive candles LC provides. IMO the centers are a waste of money. I'm going to simplistic route. Tons of candles and reflective stones; done!
Great idea! I like the simplistic route!

 

Quote:
Originally Posted by Ms.Boo View Post
I talked to FI about LC last night and he is totally on board!!!! YAY!! Now I get to officially start planning haha.

Quick question - how early did you all book LC? We are still over a year away...is it too soon? Or is it the sooner the better?

Good news! not too early at all...I booked March of this year for my wedding in April of next year so just over a year out!

 

Quote:
Originally Posted by AnnR View Post
oh, and once again, here are my tables/centerpieces!

 

(sorry for those of you that have seen these 200 times! lol)

 

Click the image to open in full size.

 

Click the image to open in full size.

 

Click the image to open in full size.

Aww thanks Ann! I do remember seeing those before and I love those too!

 

Quick question just to clarify...LC charges additional for the centerpieces? But provides the table runners and votive candles? I just haven't talked to Nicole about this part yet! thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:
Originally Posted by Andi View Post


Quick question just to clarify...LC charges additional for the centerpieces? But provides the table runners and votive candles? I just haven't talked to Nicole about this part yet! thanks!
Yep, table runners and votives are all included at no extra charge. But centers you pay for. I want to say 35 or 45/dollars each, don't know for sure since i'm not doing them.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×