Jump to content
Sign in to follow this  
Melissa14

Uninvited Guest !!!!!venting!!!

Recommended Posts

Lolol!! Loving that retirement home quote!!! Amazing!! I'm having the same disclaimer because his family has some drama in it (mom vs step-mom) and I've already put the word out that they better pull on their big girl panties and play nice the whole week because I'm NOT putting up with their drama for the most important week of my life!! Lol! I have half a mind to tell my TA to place them on opposite sides of the resort ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally Posted by Billandstina View Post

 

Awwwww I would too at that point!! Congrats!! Is he wanting a bachelor party?

Nope I don't think so lol, he has not talked about it at all

But if he does I don't mind :)

He robbed the cradle with me lol we are 7 years apart!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally Posted by Billandstina View Post

 

Lolol!! Loving that retirement home quote!!! Amazing!! I'm having the same disclaimer because his family has some drama in it (mom vs step-mom) and I've already put the word out that they better pull on their big girl panties and play nice the whole week because I'm NOT putting up with their drama for the most important week of my life!! Lol! I have half a mind to tell my TA to place them on opposite sides of the resort wink.gif

Yeah that is my FI family drama, to the point where his dad and step mom arent coming because of it... I told them to pull up their big girl panties and put it aside, it is a big resort I am not asking them to hold hands and sing a song together, but they for whatever reason cant do it! My parents have been divorced forever and they arent each others biggest fans but they realize that this is bigger than the two of them and neither one of them want to miss the important day! Like it should be, and I dont understand how his father will explain that later in life, I missed my sons wedding becuase his mom was there, give me a break, if it was a money thing then fine we can understand that, but petty crap is what it is.

 

on a side note, I didnt want a shower either but have been told that isnt my call... just like I didnt want to go to the bridal show and I didnt want a big group while I tried on dresses, apperently I dont get choices its not like I'm the bride or anything LMAO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally Posted by Billandstina View Post

 

Ohhhh I'm so happy to hear this from someone else!! I was beginning to think I was the only weird bride who doesn't want a bachelorette party or shower! Lol! If I had to have a bachelorette I'd rather do a joint one with the FI or a cool spa day but honestly I'd be happy to forgo all of it...just wish he would too!! Lol

 

I don't want a shower or bachelorette either! All I really want is to be married and for it to be a destination wedding, so I'm a happy girl! We're doing a welcome bonfire the Friday night before the Saturday wedding and I figured any girls who are there can join me at the resort club for a mini bachelorette, since it seems like they're insisting on doing SOMETHING. FI is going to Vegas for his bachelor party though. Oy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally Posted by Billandstina View Post

 

When is he going to Vegas? Oy is right! I'm dreading whenever FI goes! Lol

 

Sometime next month! I don't think they picked the weekend yet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha will do! I'm sure it will help that I plan on basically having a marathon of TV shows that would make him roll his eyes and leave the room if he were home-- aka any of the Real Housewives!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


  • Best Destination Wedding Sponsors



    Facebook Pinterest Google+ Twitter
  • Posts

    • How to login Hotmail? Today I am going to show you how to login to any Hotmail account on Desktop and Mobile. If you have a Hotmail account but you don’t know how to sign in Hotmail, this post helps you login Hotmail easy way with pictures. If you don’t have Hotmail account, of course, let Sign up Hotmail. And now, Here is how to sign in Hotmail.
       
    • I and my partner are going to get married on August 12th. We met each other through a lesbian dating website. Both of us want that day to be a memorable day. We are in confused on which dress to wear for the wedding ceremony. Any suggestion on lesbian wedding dress? I prefer white, whereas my partner prefers of-white. Which one do you think will look good? Should we go for same dress or different one? Share your thoughts.
    • Choose the flower that is matching with the bride and gown dress.
    • Hotmail gmail login: How to change your gmail password and how to delete your Gmail account? GMAIL is the most popular emailing service, with almost had a billion people worldwide logging on every day to check their emails. Google has recently added a number of new updates to make it easier to secure your Gmail, as well as safely deleting your email account. How do you change your password or delete your hotmail account?
    • Việc tìm kiếm một phòng khám bệnh trĩ uy tín sẽ giúp người bệnh giảm bớt được cơn ác mộng đối với căn bệnh này. Bài viết dưới đây sẽ cung cấp giúp các bạn một số những thông tin về phòng khám bệnh trĩ Thái Hà http://benhtrithaiha.com
  • Topics

×