Jump to content
torilynnsmith

Canadian Brides!!!!!!!!!

Recommended Posts

 

Originally Posted by MJKH View Post

Krysta...LOOOOVE the photos...esp. @ the falls!!!  A big congrats to you both!

 


thanks soo much!!! Dunn's falls was amazing!!! i cant wait to see all the pics!!! there were so many ppl watching and taking pics that i am afraid my pic is gonna be spread all over the world lol! even the photog from dunn's was taking pics!! i guess not many ppl do them there..... it was scarry at times trying to clib and hold my dress! my dress kept filling with water so i had to hike it over my hips (good thing i wore a bathing suit under!) to walk around! at one point i had a jamaican helping me walk across the rocks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

OMG KRYSTA! Your pictures are AMAZING! I especially LOVE the TTD photos. They have convinces me to do a TTD at Dunns River Falls! You look Gorgeous and I love your dress!!!

 

Mlite83- I really like your post card, by only suggestion would be if it is possible to make a sunset look above the water or something else to add a pop of color. Good job!

 

Quote:

Originally Posted by Mlite83 View Post

Hi Ladies, 

FI & I have put together our postcard STD and are looking for some feedback - what do you think?  Any suggestions for improvement? The info on resort, travel agent etc will be on the back. Thanks!!

 

starfishes_2 filled out.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow! Someone else from Montreal. Yippee!!!!!

I'm getting married on May 3rd, 2012 at Gran Bahia Principe!!!! Originally from Vancouver, moved to Montreal 2 years ago to be with FI and soon after our wedding we'll be moving to Quebec City!! What an adventure so far. =) Good luck and CONGRATS to all the MAY Canadian Brides!! WOOT WOOT!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Originally Posted by soonCB View Post

 

OMG KRYSTA! Your pictures are AMAZING! I especially LOVE the TTD photos. They have convinces me to do a TTD at Dunns River Falls! You look Gorgeous and I love your dress!!!

 

Mlite83- I really like your post card, by only suggestion would be if it is possible to make a sunset look above the water or something else to add a pop of color. Good job!

 

 


thanks sooo much!!! if i can sugest anything for dunn's is wear water shoes and once you are in position take them off cause i didnt wear any it was brutal!! i normally dont wear any when climbing but with a wedding dress on its sooo different!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Originally Posted by soonCB View Post

 

OMG KRYSTA! Your pictures are AMAZING! I especially LOVE the TTD photos. They have convinces me to do a TTD at Dunns River Falls! You look Gorgeous and I love your dress!!!

 

Mlite83- I really like your post card, by only suggestion would be if it is possible to make a sunset look above the water or something else to add a pop of color. Good job!

 

 

Thanks!  We will see what we (mostly he, haha) can do tomorrow!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krysta..you look absolutely beautiful! Love the shots at Dunns River...I too am convinced even more to do something there. Just need to get FI on board! Congrats again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Such beautiful pictures krysta!!!! Now i want a TTD shoot at dunns, my potographer is gonna hate me as it seems im gonna have a 5 hr TTD session lol theres too many locations i want them all

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×