Jump to content

Photo

Boarding pass cuba theme

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 fiance

fiance
  • Newbie
  • 4 posts

Posted 15 September 2010 - 01:43 AM

Hey girls

Our wedding theme is cuba and I research a boarding pass in this style

:http://fairepart.latelierdegraphisme.com/images/mariagethemebaroque_05.jpg

http://fairepart.latelierdegraphisme.com/images/billetdavionsurmesureCM_04.jpg

But in france..the wedding d©coration an other is not terrible...Have you ideas has my suggest?

Sorry, I don't speak english and I use " reverso" an translator but, I don't know if he's good in 100%

#2 kicou

kicou
    • Newbie
    • 6 posts

Posted 15 September 2010 - 07:27 AM

Hey fiance, what language do you speak?

I can't see the pictures in the links you sent

#3 fiance

fiance
      • Newbie
      • 4 posts

Posted 15 September 2010 - 08:10 AM

speak french

http://fairepart.lat...egraphisme.com/ and go "modeles" > "faire-part mariage" > "création sur mesure"  model n°7 and 10 because I want create to myself

#4 kicou

kicou
        • Newbie
        • 6 posts

Posted 15 September 2010 - 08:41 AM

ok. Pourrais tu m'expliquer ce que tu aimerais faire en Francais?  Je n'ai pas compris ce que tu voulais dire.  Je pourrai traduire en Anglais pour que les autres comprennent.

#5 kicou

kicou
          • Newbie
          • 6 posts

Posted 15 September 2010 - 08:46 AM

Parles tu du billet d'avion avec le th¨me Egyptien et le th¨me de l'Inde?

#6 fiance

fiance
            • Newbie
            • 4 posts

Posted 15 September 2010 - 08:58 AM

Enfait j'aimerais pouvoir trouver un modèle de ce type mais pour cuba. Les deux models représentent bien leur thème par des symboles et je souhaiterais trouver pareil pour cuba, mais en france il n'y a jamais rien toutes les inspirations déco je les trouvent sur des sites américains. Cool que tu parles français lol

#7 kicou

kicou
              • Newbie
              • 6 posts

Posted 15 September 2010 - 09:11 AM

She would like to a Cuban theme for the boarding pass, the two examples from the links are what she has is mind more or less, but with a Cuban theme.  Most of the themes she finds are on American sites, it's hard to find them on French websites.  She would like your help =).

J'ai fais la traduction pour toi.  Est-ce que tu comprendras si elles r©pondent en Anglais?

Vas tu te marrier   Cuba?

#8 fiance

fiance
                • Newbie
                • 4 posts

Posted 15 September 2010 - 09:44 AM

merci beaucoup tu m'auras été d'une grande aide! Ouiçca ira puis avec la traduction  ça dégrossi bien.

Non je ne me marie pas à Cuba sinon il n'y aurait personne à mon mariage faute de financement mais nous souhaitons faire notre voyage de noce là-bas donc tout naturellement nous avons choisi cuba comme thème de notre mariage

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users