Jump to content

Photo

Am I weird?


  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#11 Wisco4

Wisco4
  • Member
  • 666 posts

    Posted 14 August 2007 - 12:19 PM

    Quote:
    Originally Posted by RaydensMama
    The thing is though it wasnt just older woman. My sister does it all the time she said. If she buys say a lasagna her FH wont eat it because its store bought.He thinks its gross. But if she puts it in a dish and says she made it he will eat it and love it. Its so weird to me. Like Robin is just happy that there is dinner waiting for him every night after work. Regardless of who made it or where it came from.
    Well, if it's the only way she'll get her hubby to eat then I guess she has no choice!
    My favorite thing to do is go semi-homemade. You buy some something premade then add a few of your own indredients to make it better.
    ~Amanda

    #12 Chiquita

    Chiquita
    • Sr. Member
    • 2,674 posts

      Posted 14 August 2007 - 12:37 PM

      Haha.. that's funny. I'm not the world's greatest cook but I will definitely fess up if it's store bought. Besides my FI would know the difference anyways! I can't believe people say stuff like that!

      #13 Jessica

      Jessica
      • VIP Member
      • 11,939 posts

        Posted 14 August 2007 - 12:50 PM

        Uh, no, I think it's weird to lie and say you made it!

        Plus DH knows I'm lazy when it comes to cooking... and so does everyone else who knows me.

        #14 Rachelle E.

        Rachelle E.
        • VIP Member
        • 4,116 posts

          Posted 14 August 2007 - 01:02 PM

          Quote:
          Or worse yet, what if they want the recipe!
          Lol! Good point - I think you could probably only get away w/ calling something a "secret family recipe" so many times before people start figuring things out!

          #15 ~Melissa~

          ~Melissa~

            VIP Member

          • VIP Member
          • 8,680 posts
          • Wedding Date:October 7, 2010
          • Wedding Location:Nuevo Vallarta, Mexico
          • LocationUtah

          Posted 15 August 2007 - 09:09 AM

          Laura; I would have done the same thing. because next question they ask is what did you put in it, how did you make it etc etc and I am NOT a good liar. hehehe

          Thats kinda funny she said that though

          #16 RaydensMama

          RaydensMama
          • VIP Member
          • 2,861 posts

            Posted 15 August 2007 - 09:11 AM

            OK Im glad to know that Im not weird, they are.lol And then thing is, I LOVE to cook and bake so Im proud of myself when I make something good. I dont wanna lie about it!!

            #17 JulieG

            JulieG
            • VIP Member
            • 8,323 posts

              Posted 15 August 2007 - 09:12 AM

              Quote:
              Originally Posted by RaydensMama
              OMG it really is the best dip.lol
              So off topic but I was just wondering if you are going to the Barrie Fair this year? The Backyardigans will be there! Rayden is gonna go nuts!
              Sorry, just saw this now. I am not sure if I will go to the fair or not. I know Ava would love the Backyardigans, but I know Jennie (my sister) hates fairs and does not want Ava to go on the rides. So, I think its kinda cruel to bring her and not let her go on the rides. So, I will have to figure it out. What day are the backyardigans there? If I could just take her to see that and then get her out of there, that might be good.

              #18 Sarah

              Sarah

                VIP Member

              • VIP Member
              • 6,996 posts

                Posted 15 August 2007 - 09:16 AM

                Laura that is the silliest thing I've ever heard! I can't imagine lying about something I bought at the store.

                It's kinda a standing joke among my circle of friends, coworkers, family, pretty much everyone, that if there's a potluck or something...."Sarah will bring the pop" or "Sarah will bring the plastic plates & plastic ware". This all started when I was in nursing school, working 40+ hours a week and didn't have time to cook any more. I actually am a really good cook (when I want to be) but am just incredibly lazy now. Nursing school is long gone and I'm still the one to show up with the store bought veggie tray...lol If they're really lucky I'll make my famous buffalo chicken dip which takes all of 5 minutes...

                #19 ~Melissa~

                ~Melissa~

                  VIP Member

                • VIP Member
                • 8,680 posts
                • Wedding Date:October 7, 2010
                • Wedding Location:Nuevo Vallarta, Mexico
                • LocationUtah

                Posted 15 August 2007 - 09:21 AM

                Mmm Buffalo Chicken Dip, that sounds really good.

                #20 Sarah

                Sarah

                  VIP Member

                • VIP Member
                • 6,996 posts

                  Posted 15 August 2007 - 09:22 AM

                  Quote:
                  Originally Posted by Raeka
                  Mmm Buffalo Chicken Dip, that sounds really good.

                  It's awesome...




                  0 user(s) are reading this topic

                  0 members, 0 guests, 0 anonymous users