Jump to content
Sign in to follow this  
Tennyt1

April 2011 Brides

Recommended Posts

Bailey, LOVE the door hangers!!

 

Lisa, my TA said there are still rooms available, BUT the preferred ocean front suites are sold out. That is okay, since we won't be able to afford them anyway. I know we are a last minute group (NO ONE has booked yet) but it all kind of became our last priority with the new job and move and all. I'm hoping that my family and us will book here pretty soon. Honestly, I wouldn't mind moving the wedding to post-hurricane season to give us more time to plan and save money, but FI is not keen. It also feels kind of stupid to drag everyone, including my family from Sweden, to Mexico when we will be living in Florida and it would be closer and cheaper for them to just come there.......but, oh well, we didn't know we would be moving half across the country when we started planning this....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bailey ~ Super Cute door hangers!!!  I'm trying to make some on VistaPrint.

 

Meggers ~ WTF!  OMG  I would have pitched a HUGE Bridezilla fit and had my TA FIX it.  I would have at least gotten some extra travel vouchers or something for having to deal with all of that!

Share this post


Link to post
Share on other sites


They were super easy to make, and I just printed them out on cardstock.  If I can do it......seriously...anyone can do it!!! lmao
 

Originally Posted by kitty25967 View Post

Bailey ~ Super Cute door hangers!!!  I'm trying to make some on VistaPrint.

 

Meggers ~ WTF!  OMG  I would have pitched a HUGE Bridezilla fit and had my TA FIX it.  I would have at least gotten some extra travel vouchers or something for having to deal with all of that!



Share this post


Link to post
Share on other sites

Bailey, Very nice job on the DIY project!  I was thinking you must have done them on cardstock!  Super cute idea....  I've been contemplating door hangers, but I don't think I am going to do them....  I like the koozies too!  Where did you order those?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bailey - love the door hangers!!! I ordered some from Vista Print and am just waiting patiently for them to arrive :)  the koozies look great too!

 

Teira - i posted in the other thread too, but damn girl! your BD pics are incredible!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

on a totally random note: I can't wait to see everyone's planning thread with all the projects together!!!! :)  I'm addicted to the planning threads and I think April girls are going to knock them out of the park!!! ... not that i'm biased or anything.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

33 pages!?!? OMG!!! lol .. Maybe I should start mine soon, just so it's not so overwhelming come wedding time.  Do you think you'll post yours before you go or after? .. part of me wants to do after and include pics from the day itself

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×