Jump to content

Photo

Post your funny wedding photos here. :)


  • Please log in to reply
210 replies to this topic

#191 Lucy79

Lucy79
  • Jr. Member
  • 176 posts

    Posted 15 June 2013 - 05:31 PM

    Originally Posted by Lexico 

    Click the image to open in full size.

    My sister would not stop harassing us to take a funny face pic, so we finally did. I thought our photographer was going to kill her!! It was pretty funny!

    LOL! great pic!



    #192 Lucy79

    Lucy79
    • Jr. Member
    • 176 posts

      Posted 15 June 2013 - 05:32 PM

      Originally Posted by Aynat 

      Omg! So funny!! Really made me laugh

      omg! the flower girl is hilarious! 



      #193 myyooths

      myyooths
      • Jr. Member
      • 188 posts

        Posted 26 August 2013 - 07:01 AM

        Originally Posted by BlissfulMsMiranda 

        So, 7 months later and we're still just looking through our professional shots ... :-p Kinda sad, I know! But I came across these and they make me smile ... this was just after we got married ... we walked out on the pier where the ceremony took place for some photo ops:

        Click the image to open in full size.

        Click the image to open in full size.

        Click the image to open in full size.

        This thread makes me grin every time ... keep 'em coming ladies!


        Pics are adorable!



        #194 myyooths

        myyooths
        • Jr. Member
        • 188 posts

          Posted 26 August 2013 - 08:52 AM

          This is so adorable!

          Originally Posted by Sherry 

          Okay, I just saw this thread now, and I'm totally reviving it. It's awesome! Here's mine...

          When our flower girl decided that she was tired of tossing the petals a handful of time, so just turned over her basket and dumped them all out in the middle of the aisle. When she was done, she clapped her hands and shouted "yay!". It was hilarious!!

          Click the image to open in full size.

          Click the image to open in full size.

          I can't explain it, but I can never get over this little guy in his sunglasses. He wore them until the sun went down, and it was so adorable and hilarious at the same time!

          Click the image to open in full size.


          #195 myyooths

          myyooths
          • Jr. Member
          • 188 posts

            Posted 26 August 2013 - 08:53 AM

            Haha i'm dying here with the visit of the crack! lol

            Originally Posted by sarafish81 

            A couple of my faves: our 9 month old flower girl tuckered out after the ceremony and tucked in like a little turtle with her dad:

            Click the image to open in full size.

            Click the image to open in full size.

            And a couple of lovely gentlemen right beside our ceremony site:

            Click the image to open in full size.


            #196 myyooths

            myyooths
            • Jr. Member
            • 188 posts

              Posted 26 August 2013 - 08:54 AM

              This thread is awesome!  These pictures are super funny!



              #197 myyooths

              myyooths
              • Jr. Member
              • 188 posts

                Posted 26 August 2013 - 08:58 AM

                Originally Posted by ErinB 

                Oh I've got a million of them. Some I can't post on the internet for the whole world to see, LOL

                Here is me trying to cool down with my dress hiked all the way up
                Click the image to open in full size.

                Then we have the boys violating the bouquets
                Click the image to open in full size.

                There weren't as many pic from the wedding night as there were from our week stay. Things got a little crazy with our group! LOL


                haha Love these!



                #198 niknic456

                niknic456
                • Jr. Member
                • 184 posts

                  Posted 30 August 2013 - 12:32 PM

                  HAHAHA....I needed a good laugh today!!!



                  #199 niknic456

                  niknic456
                  • Jr. Member
                  • 184 posts

                    Posted 30 August 2013 - 12:32 PM

                    Awesome thread!



                    #200 Jenn963

                    Jenn963
                    • Jr. Member
                    • 200 posts

                      Posted 30 August 2013 - 12:53 PM

                      hahahaha this is a fun thread !! i can't wait to have pics like these :) 






                      0 user(s) are reading this topic

                      0 members, 0 guests, 0 anonymous users