Jump to content
Sign in to follow this  
ACDCDCAC

YAY! Pics from My TTD at Chileno Bay!

Recommended Posts

As most of you know Doug and I decided not to go with a pro photog for our Cabo wedding and TTD, it just wasn't in the budget after the BFW.

 

I really really badly wanted to do a TTD session, so we decided to have Doug's Bro and Sis come along with us to Chileno Bay a couple days after the wedding and see what we could come up with. Doug's Bro Scott has a nice, but older, 5 mpix job that has fancy settings (can you tell I know nothing about cameras?) and Doug's Sis Brenda used Doug's new camera we got the week before the wedding, a waterproof Olympus Stylus, I think it has 8 mpix. We got up at the buttcrack of dawn, and started shooting just before 7:30am.

 

Altho these are not pro pics, I am so very happy with what we ended up with! Doing the TTD was the most fun ever, and the perfect way to finish up our week in Cabo. I highly recommend doing a TTD, even if you can't afford a pro, just take someone with you who has a decent camera and just have fun! I'd even venture to say that a couple of these pics actually turned out better than ones we got from our Pro at the BFW!

 

Enjoy!

 

(Disclaimer: these pics look kinda crappy from photobucket, they are much clearer on my computer files. i'm learning Windows Movie Maker so I may post a slideshow later with better pics :) )

 

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW - those pics came out so GREAT!!! You were right, you didn't need to hire a "professional" photographer. I love the close up of the two of you looking right at the camera with the rocks behind you. You eyes really pop and are so blue (and they match your braclet - LOL!!!) Also I like the one of you two sitting in the sand and water, against the rocks and you're head is turned around to kiss Doug - great shot!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow good, so do they just look crappy from my photobucket? i'm at work and cant actually see the pics i've posted.

 

thanks!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:
Originally Posted by Abbie View Post
wow good, so do they just look crappy from my photobucket? i'm at work and cant actually see the pics i've posted.

thanks!!!!
NO, they don't look crappy at all (you're crazy!!!) They came out really good. Maybe your BIL should consider a career change. He can be the Juan Carlos of the US. LOL!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:
Originally Posted by NYJen View Post
NO, they don't look crappy at all (you're crazy!!!) They came out really good. Maybe your BIL should consider a career change. He can be the Juan Carlos of the US. LOL!!!
yay thats good to know! i'll have to go look at what i posted when i get home hahaha, work sucks!

haha, when scott found out how much some photogs charge, he was like, "hmmmm, maybe being a plumber isnt all its 'cracked' up to be" then he was like no pun intended (yah right, like he never made that joke before!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:
Originally Posted by Abbie View Post
yay thats good to know! i'll have to go look at what i posted when i get home hahaha, work sucks!

haha, when scott found out how much some photogs charge, he was like, "hmmmm, maybe being a plumber isnt all its 'cracked' up to be" then he was like no pun intednded (yah right, like he never made that joke before!)
OMG - that's so funny!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...