Jump to content

Recommended Posts

Thanks for the tip KH.

 

My new to do now is to make a list of all the things I need to buy when I am in the states for Thanksgiving next week for me to bring back to Bda for the wedding stuff (place settings, etc).

 

Hey CristaLee - I have not heard of anyone doing the butterflies. I watched about every slideshow from Claudia Rodriquez (Claudia Rodriguez | slideshows) and every blog entry from Elizabeth Medina to figure out what I wanted for my ceremony and reception. But you know, I don't remember seeing any butterflies there either! You could try to post a thread in the main Mexico or ceremony ideas site to see if anyone knows about it?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:
Originally Posted by KittenHeart View Post
Nicole - you must be super laid back which I totally envy. I'm not gonna lie I'm a bit of a control freak, which just makes all the stress 10X. I even had a wedding nightmare last night that I couldn't shake and kept me up for over an hour.
HAHAHA, well to be honest I'm a bit of a control freak too, but for some reason when it came to the wedding I was the complete opposite. I really didn't spend time on little details and I just couldn't bring myself to do it. I think part of the problem was that I HATE shopping and I'm not a DIY kind of girl, so to solve those problems I pretty much did NOTHING lol. OMG I was probably the WORST bride in history. Oh well, I had fun so whatever lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi ladies! Glad to hear everyone is doing well and planning is moving along. I have 9 days left to go and leave on Monday.

 

I am completely exhausted and have had no time to do anything. I lost my dinner cards and missed my calighraphy appointment for them. My handwriting sucks so I'm sure they are going to look crappy now. Also the paper I special ordered for my OOTs gift bag agenda insert never showed up and now is on forever backorder.

 

I guess the only postivie/negative is that I gained three pounds last week, but my dress still fits :)

 

I think it is time for some vodka and a sedative...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:
Originally Posted by AshManahan View Post
Hi ladies! Glad to hear everyone is doing well and planning is moving along. I have 9 days left to go and leave on Monday.

I am completely exhausted and have had no time to do anything. I lost my dinner cards and missed my calighraphy appointment for them. My handwriting sucks so I'm sure they are going to look crappy now. Also the paper I special ordered for my OOTs gift bag agenda insert never showed up and now is on forever backorder.

I guess the only postivie/negative is that I gained three pounds last week, but my dress still fits :)

I think it is time for some vodka and a sedative...

OH MY GOSH!! Yay!! Well, think of it like this: you would rather stuff go wrong now, so it will be perfect at the wedding! I think you gained 3 lbs because of stress. (Cortisol makes you put on weight!) SO, breath!!! You are going to have a blast. Whatever doesn't get done, it will be fine. No one else will notice but you.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:
Originally Posted by Afrommert View Post
AH, THANKS NICOLE, im sorry im must have totally missed that! That sounds great! !!
No biggie! I find this thread is moving really quick lately so its easy to miss stuff. If I would just do my review it would probably help answer a lot of questions lol. I'm just waiting on a few pics from some friends and I'll have my review up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×