Jump to content

Photo

Since my guests are idiots... (no name on responses)


  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#21 PaulaV

PaulaV
  • VIP Member
  • 2,813 posts

    Posted 08 April 2008 - 09:00 PM

    Now that's just silly... .like you don't have 100 other things to do than figure out who the heck they are from!


    #22 amyh

    amyh

      VIP Member

    • VIP Member
    • 3,754 posts

      Posted 08 April 2008 - 09:05 PM

      [quote=starchild;335012
      So if you don't have the envelopes now do you have to call around? What a pain![/quote]

      Yup.l I'm going to wait until my deadline, then call around. Its a process of elimination- I sent Spanish and English versions and I wrote in the total number of guests invited. I have a pretty good idea which guests got which version, so I'll just wait and see.

      Quote:
      Originally Posted by starchild
      I love that your aunt requested chicken fingers - lmao!!

      We're going to have some good converstations on Saturday!
      I know! Can't wait!

      Quote:
      Originally Posted by PaulaV
      Now that's just silly... .like you don't have 100 other things to do than figure out who the heck they are from!
      EXACTLY! I try to brush other things off and not get po'd but this just bugs me. It's really unnecessary.

      #23 LadyP

      LadyP
      • Sr. Member
      • 3,156 posts

        Posted 08 April 2008 - 10:21 PM

        May I have cheese please under the kids hamburger

        #24 alex

        alex
        • Sr. Member
        • 1,139 posts

          Posted 08 April 2008 - 10:26 PM

          LOL sorry to laugh at your distress, but it sounds like the kind of crap my bf's friends would pull!
          And I can definately see a family member or 2 trying to order off the kids menu... there's some in every crowd, don't worry! lol

          #25 Myda77

          Myda77
          • Member
          • 821 posts

            Posted 08 April 2008 - 11:46 PM

            It's amazing how dim witted some people are. Jeeees! now you have to add instructions to the RSVP also! I saw this idea from knottie bride - lisakeiko. This may come in handy ladies.
            Maida & Tomas
            Circa 2004 - Our first picture together!

            #26 Myda77

            Myda77
            • Member
            • 821 posts

              Posted 08 April 2008 - 11:47 PM

              whoops! Here it is, using a UV pen to lable the RSVP cards, not a bad idea

              IMG]http://i261.photobucket.com/albums/ii65/Myda77/rsvp-lisakeiko2.jpg[/IMG]
              Maida & Tomas
              Circa 2004 - Our first picture together!

              #27 Myda77

              Myda77
              • Member
              • 821 posts

                Posted 08 April 2008 - 11:49 PM

                Sorry, technical difficulties!

                Click the image to open in full size.
                Maida & Tomas
                Circa 2004 - Our first picture together!

                #28 Yari

                Yari
                • VIP Member
                • 10,928 posts

                  Posted 09 April 2008 - 12:25 AM

                  Seriously, are people that forgetful?

                  I love the idea of the invisible ink! I just told my FI and he said we can make our own ink with lemon juice. WTF! I said, may I just go out and buy a freaking pen. LOL!

                  #29 starchild

                  starchild

                    Moderator

                  • Moderators
                  • 26,161 posts

                    Posted 09 April 2008 - 01:21 AM

                    Quote:
                    Originally Posted by Yari
                    Seriously, are people that forgetful?

                    I love the idea of the invisible ink! I just told my FI and he said we can make our own ink with lemon juice. WTF! I said, may I just go out and buy a freaking pen. LOL!
                    That's what you get when you marry a chemist...lol That could come in handy one day, you never know when you need some emergency invisible ink!

                    #30 BarefootBride

                    BarefootBride
                    • Sr. Member
                    • 1,266 posts

                      Posted 09 April 2008 - 05:08 AM

                      Geez I have one of those pens but I NEVER EVER use it. I just thought they were cute! IF anyone wants some I can get them for you for a buck!




                      0 user(s) are reading this topic

                      0 members, 0 guests, 0 anonymous users