Jump to content

Recommended Posts

Good to know!!
 

Originally Posted by anudrm View Post

Well I have fat flat feet and I would usually get a 10.5 in flat sandals, while getting a 10 in heels and 9.5 in sneakers. Yes my feet are that complicated, LOL. I ordered the sandals in a 10 because I also read someone post about them running big and I'm glad I did!! I would have had a pair of swim fins.
Sent from my Nexus S 4G using Tapatalk


 

Share this post


Link to post
Share on other sites


Perfect, thanks for your help

Originally Posted by anudrm View Post

Well I have fat flat feet and I would usually get a 10.5 in flat sandals, while getting a 10 in heels and 9.5 in sneakers. Yes my feet are that complicated, LOL. I ordered the sandals in a 10 because I also read someone post about them running big and I'm glad I did!! I would have had a pair of swim fins.
Sent from my Nexus S 4G using Tapatalk


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just got my shoes in the mail and I LOVE them!! Planning on going barefoot for the wedding but my love of high heels could not keep me away from these afterward.  I got some Badgely Mischka's from an Ideeli.com sale for only $99!!!  I have a high-low dress too so they will be on full display!  I don't have a picture of me in them yet but here it is from the website.  I am not totally fond of the top ankle strap and it comes right out, so thinking i may just slip that sucker out...dunno if it will look dumb with that back part, but the long back of my dress will probably cover it up. Meh, whatever, it's my wedding and I will wear my shoes how I wanna cheesy.gif

 

 

shoes.bmp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Those are gorgeous!  I love Badgley Mischka!  I looked at some for myself but could not find the pair I liked in my color and on sale!  ideeli is awesome as I have bought other shoes and clothes from them.  I bought my dress rehearsal dress on that site.  You will ROCK these shoes!  Congrats!
 

Originally Posted by bmaxam12 View Post

Just got my shoes in the mail and I LOVE them!! Planning on going barefoot for the wedding but my love of high heels could not keep me away from these afterward.  I got some Badgely Mischka's from an Ideeli.com sale for only $99!!!  I have a high-low dress too so they will be on full display!  I don't have a picture of me in them yet but here it is from the website.  I am not totally fond of the top ankle strap and it comes right out, so thinking i may just slip that sucker out...dunno if it will look dumb with that back part, but the long back of my dress will probably cover it up. Meh, whatever, it's my wedding and I will wear my shoes how I wanna cheesy.gif

 

 

shoes.bmp



 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorgeous choice!
 

Originally Posted by bmaxam12 View Post

Just got my shoes in the mail and I LOVE them!! Planning on going barefoot for the wedding but my love of high heels could not keep me away from these afterward.  I got some Badgely Mischka's from an Ideeli.com sale for only $99!!!  I have a high-low dress too so they will be on full display!  I don't have a picture of me in them yet but here it is from the website.  I am not totally fond of the top ankle strap and it comes right out, so thinking i may just slip that sucker out...dunno if it will look dumb with that back part, but the long back of my dress will probably cover it up. Meh, whatever, it's my wedding and I will wear my shoes how I wanna cheesy.gif

 

 

shoes.bmp



 

Share this post


Link to post
Share on other sites


lovvvee these

Originally Posted by bmaxam12 View Post

Just got my shoes in the mail and I LOVE them!! Planning on going barefoot for the wedding but my love of high heels could not keep me away from these afterward.  I got some Badgely Mischka's from an Ideeli.com sale for only $99!!!  I have a high-low dress too so they will be on full display!  I don't have a picture of me in them yet but here it is from the website.  I am not totally fond of the top ankle strap and it comes right out, so thinking i may just slip that sucker out...dunno if it will look dumb with that back part, but the long back of my dress will probably cover it up. Meh, whatever, it's my wedding and I will wear my shoes how I wanna cheesy.gif

 

 

shoes.bmp



 

Share this post


Link to post
Share on other sites

my bridesmaids are wearing these in apple red...they are honestly so cute! I'm mad I didn't get myself a pair now!
 

Originally Posted by Cdunn514 View Post

I just bought my shoes!

s11_maribelle_2.psd.xml.jpg



 

Share this post


Link to post
Share on other sites


they really are, and comfy, too. I think they'd be perfect for going out (especially the fuscia ones - sooo cute!) and for only $50, I think it's totally worth it. ; )
 

Originally Posted by alysam4785 View Post

my bridesmaids are wearing these in apple red...they are honestly so cute! I'm mad I didn't get myself a pair now! 

 



 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok so as far as the sseko's go....

 

I wish I would have read the post before I ordered mine to order a size smaller. I do think they run a little big. I loved going on youtube and practicing all the different ways to tie. They are unique and comfortable.

 

I am wearing barefoot Jewels from Red-i by Chelsea for the ceremony. I needed some shoes to put on to go for the pics off-resort afterward. I tried to sseko's with my dress yesterday and unfortunatly I hated the way it looked. I just don't think the brown bottom looks fancy enough with a white dress. I am still glad i ordered them for vaca, but still need to find something else now : (

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×