Jump to content

Futuremrsbinns

Newbie
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0

About Futuremrsbinns

  1. I mean bonfire..... Which day is that held?
  2. Does anyone know which day the beach party is? Or is it everyday?
  3. Yeah I'd like to know Views on marcia 's videography too. Anyone?????????
  4. Yeah I'd like to know Views on marcia 's videography too. Anyone?????????
  5. Oh wow, last month. Tell me all............. I'm thinking about it. How was the food? The host? any pictures from your site visit? Would you recommend it for a wedding with about 30 guests?
  6. That sounds ok. Don't mind buffet style. I'm guessing you've done your invites already. Did you go down the 'boarding pass'/'wallet invites' road? I just want something simple that will go out this month LOL. I made the save the dates last year. Got 4 bridesmaids/groomsmen. Only 6 booked from London so far but the bulk of my guests are coming from Jamaica (Fiances side).
  7. Hi everyone, Oh wow!!! @ashley you've been 5 or 6 times. That is encouraging. Can't wait!!! I found my dress and paid for my dress everyone....whooohooow! It will arrive around April they say. Can't wait to see it. It's slowly coming along. Next thing on my check list....invitations. I'm hoping to bring with me the all silk flowers, girls bouquets, boutonnieres and corsages for family members too. I've booked the private meal at steak house. How is the food at steak house?? How many in your bridal party? Got 4 of my gurly gurls coming.
  8. I found the 'dress' !!! OMG!!!! Now it feels real. Can't wait for it to arrive. 3-4 months they said....OMG! LOOONG WAIT!
  9. Oh wow! Gonna book my photographer this month as well. Michael's photos look amazing. Hope your plannings going well. I'm going to try some more dresses today. I have one that I like and keep going back to......but I don't love it, love it enough to buy it....times ticking aaarrghhh! I want to make a decision this month....
  10. Sorry, me being abit daft now...pics pics pics!!! I wanna see....how on facebook?
  11. Thank you for you fab review!! I can't wait for August 2013 wedding!!!
×
×
  • Create New...