Jump to content

JENISE

Member
  • Content Count

    653
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0

About JENISE

  1. Hey Jen, I've been so MIA lately but I just wanted to poke my head in and say you looked absolutely STUNNING! I didn't know I had another dominican chica here with me! Lol. That amazing tan should've given it away. I'm so happy to here that you're wedding day was magical. My fav picture is #91 and I think #129 is so amazingly funny! Hehehehe. Still laughing about that one. Welcome to the wives club and congrats to your and you hubby!
  2. Hello! You will only have to pay the day pass. There is no additional charge. Hope this helps.
  3. I love you girls....Chris, Misty, and Eliana!!! Â (Chris, you can keep the b*tch! lol) Â Best of luck to all the future DPB brides! You won't be disappointed at all. Hope it's a magical day for all of you.
  4. Hey Girls, Â Michael put a little slideshow on YouTube with some of our pics. Enjoy! Â http://www.youtube.com/user/caribbeanemotions#p/c/8286FF5C5787B741/21/fzPyD5o7WHs
  5. Aw. Thanks Eli! I don't have FB so I'm not able to see what he posted but his work was amazing and he's such a pleasure to work with. Trip to Europe huh? How amazing was that?  Misty, love, your pictures are gorg! We'll have to get together soon and chat about it. I'm anxious to compare stories.  I've been super duper MIA The 3 weeks leading up to my wedding were jam packed with "to do's" and then I was gone for 2 weeks for my weddingmoon. And I finally just got back 2 days ago but now I have AHR tomorrow so still working on even more "to do's". SO STRESSFUL but totally all worth it in the end.  Girls, don't be discouraged if you don't here from the WC. They are super busy. On my wedding day alone, my ceremony was at 4 but there was other ceremonies at 3pm, 4pm, 5pm, and 6pm. Every detail can be finalized when you arrive. They do an amazing job with everything and the scenery really sets itself there. Most of the questions you'd have for the WC are probably ALL answered here on previous posts. I'll do my best to help you future brides. Just bear with me as this week will still be a crazy one! lol  All in all, I couldn't have asked for a more perfect day. Michael Weiler was FANTABULOUS! Deyanira was a doll. And I'm sad to have left paradise!  I'll talk to you in a bit!  BTW, today was my legal day and I feel like such a special gal to have married my best friend
  6. Happy Wedding Day Misty (Pynklemonade) I'm sure your day will be magical and everything you've ever dreamed of. Can't wait to hear all about it. You better email me as soon as you're settled. LOL Lots of love <3
  7. Great job Jenn. One less thing on the list. hehehe. Your guest will love them!
  8. I would pick up that yellow/orangy color. I think that would make the black pop. Don't think you could go wrong either way since the suits are such a neutral color. It should be a stand out piece either way. Good luck deciding. BTW, that IS a beautiful dress AND on the clearance rack? What more can a girl ask for
  9. JENISE

    Beware of Bella Bridal Veils on Etsy

    So sorry to hear about that. Hopefully, at this point, you are in Aruba WITH your veil. Let us know how everything turned out when you get back. Hope your wedding is magical
  10. Eliana "the juggler"....damn girl, you got a lot going on but also sounds like you've got a lot done. So glad to hear your shoot went great. Jen is amazing. So you caught a sneak peek of me in the kitchen huh. lol. I just got all my pictures from Jen which were a whopping 114 and I now have to chose 20 for Mike's book It's so hard to chose but I love them all and I can only hope that he does as well. Misty, you better hit me up the day after you get back. DETAIL DETAILS DETAILS. You will be beautiful and everything will be perfection. Just make sure to savor every moments as I'm sure it flies by. What have I been up to.......hmmmmmmm.............. I had my lingerie bridal shower on the 10th which was AMAZING. I got so much cute stuff. Bras, panties, lingerie, handcuffs, body chocolate, etc. I had a lingerie shower because I need outfits for my BD shoot which was 3 days after. I'm extremely happy with how everything turned out. Bummer was that the day after my shower, I noticed that I lost a little diamond on the side of my ring. I was devasted, crying for a good 5 minutes. I have to go tomorrow and get it fixed and make sure the rest of the diamonds are tightened. (Oh yeah, and NOW would be a good time to fiinally insure the ring wouldn't it. LMAO) Hopefully, my last hiccup is that we just had 5 guest drop out of the wedding in the last 3 weeks and I have less than a month to go! Kind of a gift and a curse. It's less money we have to spend, but on the other hand, I had already envisioned those family members there so it's kind of a bummer! I'm trying to start to pack my centerpieces and table linens. I just got my real touch flowers which I love. Mike is going tux shopping tomorrow with his BM (who by the way,, hasn't booked yet.....these people sure know how to stress a bride out!!!) I have my bach party 2 weeks from tomorrow. And I'm also doing all the planning for my AHR which is 48 hours after we get back!!!! Kinda a stressful time right now but just doing the best I can to get all my ducks in a row. I've just been SOOOOO busy lately and haven't been on but I still love all you girls, new and old, and thank you so much for taking this journey with me. I truly value all your opinions and stories and feedback. I hope to chat more with you all soon. TTYL!
  11. JENISE

    New Big Brother Tonight

    OMG, can Rachael get any more annoying!!!! I can't believe after being in the house for 20 some days, her and Brendan are telling each other "I love you". I mean really? Come on now. Brendan is cute but personally, I think he's such a sucker. I really don't think they'll make it in a relationship when they get out. They are just TOO opposite and I think are together out of convience. It's not like they have a wide variety of "showmance" options in the house. lol I myself, LOVE Britney. She cracks me up and I think she is in a good spot in the house so far. I would love for the sab to be Enzo. I think he'd just be so slick and good at sabotaging. And he'd make it fun and funny! Rachael should get too cocky and burn her bridges this week although she's HOH because next week, she'll have no power (unless Brendan wins) but at least they got their wish....they'll both be together in the jury house this summer if by chance they get voted out. Things are just starting to get good. Stay tuned ladies!
  12. JENISE

    Some Wedding Pro Pics

    Beautiful pictures. Love the tropical colors. Congrats on becoming a MRS!
  13. JENISE

    Monogram, STD, BM Cards, Invitations

    Rebecca did an amazing job. Love the tropical color combo!
  14. JENISE

    The Rings

    Your rings are gorgeous and I LOVE your fiance's tungsten ring. It's so unique. Congrats. Once less thing on the list. lol
  15. Everything looks great. And the flowers look so real! Love the lace detail. Congrats.
×